۲۱ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۵۳

مولوی با مهر مطرح کرد:

ترویج و توسعه فرهنگ نماز نیازمند توجه بیشتری است

ترویج و توسعه فرهنگ نماز نیازمند توجه بیشتری است

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه گفت: گسترش و تقویت فرهنگ نماز در جامعه و در بین جوانان نیازمند توجه و دقت بیشتری است.

علی مولوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: دبیرخانه دائمی اجلاس های سراسری نماز با هدف ترویج فرهنگ نماز و بهره مندی از رأی و اندیشه صاحب نظران، اندیشمندان، محققان، پژوهشگران و تجلیل از صاحبان آثار برتر اقدام به فراخوان مقاله بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز کرده است.

وی موضوعات و محورهای پیشنهادی فراخوان  سراسری نماز را در 40 مورد عنوان کرد.

وی درادامه بیان داشت: این فراخوان همزمان با برگزاری بیست و یکمین اجلای سراسری نماز و با عنوان نماز و نهضت مسجد سازی برگزار می شود.

وی نماز و نهضت مسجد سازی، امام جماعت شایسته، نماز و اخلاق اسلامی را از محور ها و موضوعات پیشنهادی فراخوان اجلاس سراسری نماز برشمرد.

وی گفت: علاقمندان به ارسال مقالات می توانند تا 15 مرداد ماه آثار خود را به نشانی پست الکترونیکی namaz.21th@razi.ac ارسال کنند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه  درباره شرایط  پذیرش  مقالات گفت:  مقالات ارسالی باید با موضوع و محورهای همایش  تناسب داشته و فایل مقاله نیز حداکثر در 15 صفحه به صورت تایپی , و با فونت لوتوس و سایز 14 باشد.

مولوی گفت: مقالات باید ازحیث ساختاری شامل عنوان مقاله، نام  و نام خانوادگی، نویسنده یا نویسندگان، مقدمه، چکیده، خلاصه و نتیجه گیری، یادداشت ها، پیوست ها و فهرست منابع باشد.

وی احداث 70 باب مسجد در شهرستان ها و مناطق محروم استان را از دیگر برکات برگزاری اجلاس نماز در استان کرمانشاه دانست.
 

کد خبر 1645861

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha